Telemedicina EKG

Elkészült a 12 csatornás EKG felvételező és megjelenítő rendszerem. Az EKG-t egy orvosi rendelőben, szakszemélyzet készíti, a szoftver feltölti a szerverre az elkészült felvételt, melyet az orvos a világon bárhol, bármilyen böngészőben meg tud tekinteni egy percen belül. Teszteltem okostelefonon, okostévén(!), tableten és asztali gépen. Mindenhol jól működik. Készítettem egy videót, ahol felraktam magamra az EKG végtagi elvezetéseit, eltároltam, feltöltöttem a szerverre és böngészőből megnéztem. Itt látható a videó:

 

A rendszerről bővebben olvashat a +Teledoki oldalán.

A bejegyzés trackback címe:

https://babosi.blog.hu/api/trackback/id/tr626541057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Babosi Gyuri blogja

Ha érdekes orvosi műszerről olvasok, akkor írok ide. Legyen nyoma a véleményemnek, bár senkit nem érdekel.

süti beállítások módosítása