Közbeszerzés 2014. január

Kaptam ma egy közbeszerzési kiírást, melyben a dunaújvárosi eszközbeszerzésről van szó. Gyorsan átfutottam az engem érintő tételek specifikációit és az ultrahangoknál találtam egy érdekességet. Négy-öt oldalon keresztül részletezik a műszaki specifikációt, majd az utolsó sorokban szerepel ez:

3. Phased Array kardiológiai transducer, min. 2,0-4,8 MHz között

A megajánlott hasi convex , valamint a lineáris transducer legyen kompatibilis az. 1 sz. radiológiai célú, valamint a 3. sz. szülészeti-nőgyógyászati célú ultrahang készülékkel

S=10 Igen/Nem

A készüléken alkalmazható a kórházban lévő TEE S7-2 típusú, Philips gyártmányú kardiológiai transducer

S=10 Igen/Nem

Ezek után a Philipsen kívül ki indulhat eséllyel a közbeszerzésen? A súlyozási pontszám pedig 10! A kiírásban szerepel egy kardiológiai fej is (3.pont), miért akarnak hozzá egy régebbi kardiológiai fejet is csatlakoztatni? Értem én, hogy Philips UH-t akarnak venni, de akkor miért kell ez a bohóckodás? Az egész közbeszerzés egy kutyakomédia. Régóta gondolom ezt, de most nem bírtam magamban tartani.

A bejegyzés trackback címe:

https://babosi.blog.hu/api/trackback/id/tr585742430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Babosi Gyuri blogja

Ha érdekes orvosi műszerről olvasok, akkor írok ide. Legyen nyoma a véleményemnek, bár senkit nem érdekel.

süti beállítások módosítása