Az utóbbi 1-2 hónapban megsűrűsödtek a sajtóban közzétett panaszok, melyek a kórházi, illetve orvosi ellátást illetik. Nekem, mint "orvosellátónak" is van véleményem az egészről, hiszen jómagam is feküdtem már bent kórházban és családi tapasztalataim is vannak. A Praxis blogon rendszeresen írnak megjegyzéseket orvosok. Érdeklődéssel olvasom, de mindegyik betegpanasznak az a magyarázata, hogy a beteg volt a hülye. Részletekbe nincs kedvem bocsájtkozni, de a szélesebb sajtóban megjelent panaszok esetén a kórház igazgatója szerint is a beteg volt a hibás, nem volt megértő, ne panaszkodjon. Sokan a pénztelenséget okolják. Erről az a véleményem, hogy az emberséghez, tiszteletethez, alázathoz, megbecsüléshez, odafigyeléshez NEM kell pénz.
Első körben egy 4500 forintos diszperzites festék csodát tenne sok helyen.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
snowder 2014.02.22. 19:27:52
Csak arra való,hogy a teljesen jogos kritikákat fizetett kommenterek,igyekeznek,sokszor nem a legetikusabb módszerekkel,a MUNDÉR becsületét megvédeni.Van olyan kommenter,akinek egy bejegyzése nincs,de 1030 hozzászólása van.Tehát egyértelmű,hogy ez nem más mint a HONI LÉGVÉDELEM.
Természetesen,vannak jóhiszemű hozzászólások is,de aki jobban odafigyel az hamar rájön,hogy hiába panaszkodik,néhány okoska teljesen eltér az érdemi beszólástól,és máris okaveszetté válik a szándék.